Klantbeleving en filters
Teksten, foto’s en productbeschrijvingen zijn belangrijk voor jouw zichtbaarheid, maar zeker ook voor de beleving van de consument. Die wil maar twee dingen: snel en eenvoudig datgene vinden wat hij of zij zoekt en vervolgens de juiste informatie lezen om overtuigd te raken. Door USP’s te benadrukken en alles piekfijn in te richten, geven wij hem of haar nét dat laatste zetje om tot aankoop over te gaan.
Filters hebben daarbij een niet te onderschatten invloed. Consumenten gebruiken ze graag om snel het perfecte product te vinden en marketplaces vullen deze filters op basis van de beschikbare productinformatie. Geen productinformatie? Geen vertoning na filteren. Een behoorlijke no-brainer dus om écht aandacht aan jouw productinformatie te besteden.
Zo helpen wij met listing optimization
Optimaliseren begint met onderzoek. Welke zoekwoorden gebruikt jouw doelgroep? Hoe kunnen we deze zoekwoorden integreren in jouw productnamen en productinformatie? Door zoekgedrag en kansen te combineren, mikken we voor ieder product op de heilige top-3 van een zoekresultaat. En geloof het of niet: met aandacht en nauwkeurigheid is dat absoluut haalbaar.
Met haarscherpe foto’s en speciaal gecreëerde content, zoals storefronts en enhanced brand content, richten we ons vervolgens ook op de branding van jouw merk en product. En daarmee de beleving van jouw consument. Internationale ambities? Geen probleem! Wij zorgen voor professionele vertalingen, desnoods door een native speaker, zodat je ready to go bent om de rest van de wereld te veroveren.
goed vindbaar?