Amazon Advertising

Amazon blijft spectaculair groeien binnen het e-commerce landschap en dús wil jij het ook: jij wilt gaan adverteren op Amazon. Want adverteren via Amazon is niet meer weg te denken uit de e-commerce wereld, zo niet onmisbaar voor de vindbaarheid en zichtbaarheid van je producten.

De bovenste zoekresultaten van Amazon zijn namelijk altijd advertenties. Maar waar moet je beginnen? Welke advertentiestijl past bij jouw producten? Kies je de producten die al goed verkopen of juist niet? Hoe target jij je publiek? En zo zijn er nog tig andere vragen waar wij het antwoord op hebben.

Slimme advertentiestrategie

Of je nu je eigen merk voert of reseller bent: om je producten effectief in de spotlight te zetten is binnen het Amazon Advertising Platform in Seller Central een slimme advertentiestrategie nodig. Amazon biedt met Sponsored Products, Sponsored Display & Sponsored Brands drie verschillende advertentiemogelijkheden op het platform. Ieder met zijn unieke functies, karakteristieken, vormgeving en uiteindelijke meerwaarde. Met de juiste manier van adverteren kun je jouw producten als Amazon seller sneller bij de klant krijgen. Samen werken we aan de winnende strategie voor jouw producten.

Onze toegevoegde waarde

Van zoekwoorden analyses tot campagne opbouw en van bid management tot advertentiestrategie. Wij doen het allemaal en we doen het op maat. Want wij snappen dat geen merk of product hetzelfde is en alles een eigen aanpak verdient. Zo ontzorgen wij bij elke stap en zijn onze marketplace experts jouw partners voor maximaal succes op Amazon.

Adverteren niet rendabel?

Leg je kwestie voor aan een van onze specialisten.

Adverteren niet rendabel?

Leg je kwestie voor aan een van onze specialisten.

Nieuws